lördag 27 november 2010

All in för pyntet

Vilken dag! Jag trodde aldrig jag skulle klara ut den när klockan ringde i morse och det var dags att gå upp... *s*
Vi blev upphämtade av Charlotte och co i deras nya lilla familjebuss. Jäkla skönt med så mycket plats måste jag erkänna trots att stora bilar inte alls är min grej... Vi satt åtminstone som prinsar hela vägen till Kalmar i snövädret.

Innan vi intog leklandet, som för övrigt var planen för idag, slängde vi oss in på Jula för att shoppa förlängningssladdar. Oj vad grejer det fanns! Inhandlade en sprillans ny ljusstake förutom högen med sladdar som prydde botten på min korg. Lovely!

Efter många timmar bland bollhav och rutschkanor kom vi äntligen hem och kunde julpynta med nya sladdar och ljusstakar. Nu har vi det väldigt adventspimpat här hemma, det enda som saknas är ljusen. Det innebär alltså att jag inte kan tända första ljuset i morgon.
Katastrof!!

Inga kommentarer: