tisdag 16 november 2010

Bättre sent än aldrig!

Jag råkade glömma bort att det var Fars Dag i söndags och hann alltså inte planera in något fiffigt. Gah!
Handlade dock en liten present till papsen som jag planerat att ge honom efter jobbet. Han och lillasyster var snälla och barnvaktade prinsessan medan jag spenderade några timmar på jobbet men när jag kom hem var jag på så dåligt humör att jag helt enkelt struntade i att ge honom presenten. Vilken underbar dotter jag är! Not...

Grejen är dock att jag tycker att för att ge någon en present så ska man vara på bra humör och jag kände alltså inte att det var ett bra tillfälle för presentutdelning... Nej, istället handlade jag med mig fika när jag kom hem från Ålem igår och åkte hem till päronen på lite dagen-efter-Fars-Dag-firande. Det blev mycket uppskattat och jag kunde axla rollen som den underbara dotter igen. :)

Min pappa är den absolut bästa man kan tänka sig. Han är tryggheten själv och den bästa att prata med om allvarliga och djupa saker. Mamma hetsar gärna upp sig över vissa grejer och då är det skönt att ha pappa att vända sig till. <3

Inga kommentarer: