torsdag 4 november 2010

Blinddate

Hej på er!
I skrivande stund har jag tillåtit mig själv att ta en paus från tentaskrivandet. Jag har inget annat val än att bli färdig inom två timmar eftersom kvällen är uppbokad med roligare saker än plugg.

Jag ska nämligen på... ja, jag kallar det en blinddate! Vet inte hur mycket dejt det är över det hela egentligen men jag väljer ju att kalla alla möjliga former av träffar för dejt. Ett smidigt samlingsnamn helt enkelt... :)
Det ska bli spännande, jag har aldrig träffat någon jag aldrig träffat innan. Haha! Jag tror inte det ska bli några pinsamheter heller, han verkar inte vara någon tyst och tillbakadragen typ direkt... :)

Jag har dessutom bokat tid för en läkarundersökning, ringt och jagat rörmokaren angående mitt tilltäppta hål i golvet (även kallad golvbrunn) och städat hos Doc. Effektiviteten anfaller när man minst anar det... ;)
Dags att fortsätta skrivandet! Ha en härlig kväll.
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: