lördag 6 november 2010

Cecilia kan allt vara lite busig ibland

Haha, ja indeed... Jag gillar det där med att vara lite busig och jävlig mot folk som förtjänar det. Det gör mig liksom lite sådär smålycklig i hela kroppen... ;)

Igår hade jag så roligt att jag faktiskt kommer kunna leva på den kvällen i evigheter. Nåja, en vecka i alla fall... :)
Efter jobbet kände jag ett akut dansbehov och slängde iväg ett peppande sms till Sanna och frågade om vi inte kunde lösa det med att dra in nyktra till Harrys och skaka lite rumpa. Träffade Martina och lyckades övertyga henne om att det skulle bli en kanonkväll så efter att ha åkt hem, ätit och gjort mig snygg cyklade jag hem till Sanna för lite förfest med julmust och popcorn. Underbart! :)

Det var så mycket folk på Harrys att jag nästan vart lite chockad! Jag som trodde att fredagarna brukade vara ganska tråkiga där...?! Vi måste sett extremt fräscha och lyckliga ut för så mycket uppmärksamhet vi fick på dansgolvet har jag inte varit med om på länge. Fast det är klart... En glad och positiv utstrålning drar ju till sig folk, och just det har vi gott om alla tre! :)
När det stängde tog vi snabbt och smidigt Sannas nyinköpta mr Seat hem till Mönsterås igen trots att jag verkligen övervägde att stanna kvar i Kalmar... ;)

Idag var det dessutom jäkligt skönt att vakna upp och känna sig pigg och fräsch istället för trött, bakfull och sunkig... Det enda som faktiskt förstörde min tidsplanering lite var att jag glömt ställa klockan och inte vaknade förrän elva. Jag som har så mycket att göra innan rockabillyfesten i Oskarshamn ikväll!

Dagens sämsta: jag hade helt missat att det var röd dag idag och har alltså glömt köpa alkohol. Ser ut att bli en någorlunda nykter kväll ikväll igen, för min enda cider i kylskåpet lär jag inte ens bli salongsberusad på. *fnissar* Nåja, det blir vad man gör det till!
Ha nu en underbar dag alla läsare så hörs vi i morgon!
XoXo/Cecilia

Förresten: jag vet att bloggdesignen ser för jäkla hemsk ut i nuläget och lovar att åtgärda det så fort jag kan...

Inga kommentarer: