måndag 22 november 2010

Congratz x 2

Hej på er!
Jag vill börja med att gratulera x:et och Kellys kära pappa som fyller 31 år just idag.
Grattis grattis! :D
Därefter vill jag gratulera mig själv som har namnsdag idag. Grattis! ;)

Idag har jag haft studiedag. Tanken var att jag skulle sitta och planera inför veckans kommande lektioner men har hittills inte fått tummen ur och börjat. Har kämpat med allt annat istället, städat, diskat, tvättat, bakat brallor (Kellys benämning på frallorna jag bakade...), promenerat i regnet. Alltså har jag gjort allt som stått i min makt för att sysselsätta mig med annat... *s*
Men nu är det bara att bita i det sura äpplet och sätta igång med att bläddra igenom böcker och krafsa ner alla detaljer jag behöver få med i mitt försök att beskriva hur man räknar ut omkrets och gud vet vad. :)

Sitter och lyssnar igenom Rihannas nya album Loud och kan bara jubla. Hon är bra den där bruden!


Har haft en så mysig dag med prinsessan Kelly! Hon satt vid matbordet och började prata om sina kompisar Bo och Jan. Det är tydligen två stora pojkar som hon inte brukar leka med för att hon är blyg. De går inte på dagis och bor ute. Denna underbara fantasi! :)

Nu måste jag ta tag i mitt liv. Tack och lov att jag fick i mig en kopp kaffe, jag trodde helt ärligt att jag skulle dö i trötthetskoma för bara någon timme sen... *s*
Får lov att bjussa på en ny Rihanna-låt då eftersom jag nu sitter här och sprider rosor över hennes nya album. ;)
XoXo/Cecilia




Inga kommentarer: