fredag 19 november 2010

Det är dags för...

... FREDAGSMYYYYYYYS!
Ja och jäklar vad här ska fredagsmysas! Om ett par timmar drar jag in till Kalmar med en hel hög av härliga brudar för att se den ny Harry Potter på bio. Har sett fram emot det här länge nu och äntligen är det dags! :D


Dagen har i övrigt varit väldigt bra! Jag känner mig så himla bekväm med att stå inför klassen och hålla i lektioner nu, trots att jag ännu inte hållit i särskilt många seriösa lektioner.
Älska mitt framtida jobb helt enkelt! :)

I morgon ska jag ut på äventyr. Jag kommer säkert hinna avslöja vad för sorts äventyr det handlar om innan det är dags att ge sig av hemifrån. ;)
Nu måste jag duscha och göra mig i ordning om jag ska hinna med allt som ska göras innan vi drar till Kalmar.
Ha en underbar kväll kära läsare!
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: