tisdag 2 november 2010

Mamma betalar!

Hej på er mittinatten!
Idag har jag gjort något ont. Jag valde verkligen att utmana mig själv och gå emot min enorma rädsla. Gjorde något som jag velat göra väldigt länge och nu i efterhand är jag stolt över mig själv för mitt "mod".
Jag piercade mig i bröstvårtan. Det fanns två ställen att välja mellan - stället med den görsnygga killen eller stället med det bittra och något läskiga tjejen.
Egentligen borde valet vara barnsligt enkelt men jag stod inför ett svårt dilemma. Jag är brutalt missnöjd med mina bröst och att behöva visa upp dem för någon som ger mig tunghäfta och svaga knän kändes som något helt otänkbart.
MEN! Jag gillar utmaningar och valde att utmana mig själv idag. Jag gick alltså till snyggingen, slängde av mig tröjan, lät honom måla, sticka och se mina missnöjen. Skammen var helt klart värre än smärtan men hey! Jag klarade det! :D
Och nu sitter jag här, lite ömmare och lite lyckligare, med en finare, smyckad ratt. Jag är nöjd.
Och vet ni vad det bästa är? Att mamma betalade! (födelsedagspresent deluxe)

Tanken var att jag skulle fikat med en kille idag, någon jag inte kan minnas att jag träffat. Skulle blivit en ny, spännande bekantskap men det blev inte som jag tänkt mig. Istället spenderade jag kvällen i sällskap av Martina och Sanna, kex och ostar, kaffe och riskakor, Desperate Housewives och Cougar town... En trevlig, fnittrig och lite smågalen tisdagskväll precis som vi brukar ha det varannan vecka. :)

Morgondagen kommer förmodligen bli ganska fullspäckad så jag antar att jag borde bädda ner mig. Sov sött!
XoXo/Cecilia

2 kommentarer:

DeadUntilDark sa...

Coolt! Tycker du var bra modig, jag hade troligtvis gått till bruden. :D

Cezeline sa...

Haha, ja och jag var bra nära på att rymma därifrån innan jag behövde slänga av mig kläderna... :P
Ibland måste man utmana sig själv lite, man känner sig så tuff efteråt! :D