fredag 5 november 2010

No stress på en fredag!

Hej på er!
Jag överlevde gårdagen, hör och häpna! Hade verkligen jättetrevligt och att han var en precis lika lättsam och öppen kille som jag förväntat mig gjorde bara saken bättre. :)

Idag var tanken att jag skulle stressa ihjäl mig men jag valde faktiskt att avstå. Vi skulle lämna in en utskriven tenta i lärarens fack i Kalmar men det hade inneburit att jag först behövt finslipa texten, åka hem till päronen och skriva ut, ta bussen till Kalmar, springa till skolan och dumpa tentan, springa till bussen och åka tillbaka för att direkt stressa till jobbet.
Den tanken kändes inte lika attraktiv som att ligga kvar i sängen en extra timme, skriva på tentan i lugn och ro för att sedan "glömma bort" att vi inte skulle mejla in den och till och med hinna äta lunch innan jobbet. Man ska vara lagom lat för att överleva som student har jag hört... ;)

Dagen ska alltså ägnas åt tentaplugg och jobb. Ikväll funderar vi på att åka in en sväng till Harrys och skaka rumpa. Jag erbjöd mig att köra eftersom jag ända ska ut i morgon. Tro det eller ej men jag har faktiskt tröttnat lite på alkoholen och dess baksidor... *s*

Jag ska bjuda på en låt jag precis fått upp öronen för (bättre sent än aldrig) och därefter måste ni bara spana in den lille killen som försökt göra en bra show av samma låt. Och faktiskt lyckats måste man väl ändå påstå... ;)
XoXo/Cecilia






Inga kommentarer: