onsdag 3 november 2010

Pessimisten blir optimist

Idag är jag negativ och för att bota något negativt behövs något positivt. Alltså drar jag till Martin och Kelly en sväng och pussar på min vackra prinsessa en stund. Då är jag nästan övertygad om att kvällen kommer bli en väldigt kreativ och bra sådan. :) Behövs verkligen för att orka ta tag i hemtentan.

Blev ingen haircut heller. De hade bara en frisör vid sidan av den som bara männen klipper sig hos och kön var på flera timmar. När jag tänkte efter så klarar sig nog håret några veckor till utan en klippning, för vem har egentligen lust med att sitta och vänta, vänta och vänta i flera timmar när det finns så mycket annat att fördriva dagen med?! *s*

Ikväll ska jag försöka ändra om lite i bloggen. Kanske lägga upp lite bilder från maskeraden. Ja, jag har mycket att ta igen känner jag...
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: