tisdag 9 november 2010

Psykiskt sjuk?

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Har ingen aning om vart den här reaktionen kom ifrån. Jag tror jag väljer att skratta för det är ganska obegripligt alltihop. Haha!

Jag kan ju inte vara utmattad heller? Jag menar, det vore ganska löjligt bara två dagar in på praktiken för trots äckligt tidiga morgnar så är det faktiskt omöjligt att ha slut på energi så snabbt. Jag tippar på en släng av kass sinnesstämning i allmänhet. Det eller någon form av psykisk sjukdom... *s*

Kelly och jag har haft äkta tisdagsmys idag. <3
Det där jäkla regnet gör ju sitt till orken och efter en jäkligt ansträngande cykeltur hem från dagis lagade jag till en kycklinggryta á la Uncle Ben's och vi åt så vi höll på att spricka.

Åh, jag vet inte vad jag ska säga. Har ont i magen och bäddar nog ner mig i soffan framför Desperate Housewives och fortsätter känna mig löjlig och ledsen. Ha en underbar kväll!
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: