måndag 29 november 2010

Singelveckan here I come!

Lussebullar, pepparkakor, mys och kärlek = min och Kellys härliga dag.

3-årskontrollen avklarad och gick perfekt! Prinsessan var så duktig, pratade, gjorde allting helt rätt och imponerade på A-M så mycket hon kunde. Mitt fina lilla hjärta...
Nu är hon hos pappa Martin och jag inleder härmed min singelvecka. Ska bli spännande att se vad som kommer hända innan jag återigen axlar rollen som ansvarsfull morsa. :)

Jag har idag hunnit med att hälsa på Belinda. Äntligen blev det av och vi hade väldigt trevligt. Lilla fröken Wilma har gått och blivit stora tjejen och jag fick pussla och leka med tomtar för fulla muggar innan jag gick hem. Goding!

Nu ska jag bädda ner mig och ta en titt på planeringen inför morgondagen.
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: