onsdag 3 november 2010

Smisk skulle jag ha!

Ja, en jäkla massa dessutom!
Jag som satt och pillade med en ny header ikväll bara för att bli kvitt den extremt tråkiga looken på min blogg a.s.a.p.!
Jag som satt och laddade upp för att fixa med alla bilder sen maskeraden!
Jag som hela dagen suttit och känt mig stressad över hemtentan!
Vad har jag åstadkommit idag?

*tystnad*

Svar: ytterst lite...
Jag har skrivit en sida på tentan men that's it. Bättre lite än inget alls för den delen men jag är långt ifrån nöjd... Det innebär alltså att jag har en jäkla massa att göra i morgon. Gah! Jag som har lite andra, spännande planer i morgon liksom... ;)

Mina ögon vägrar samarbeta med övriga kroppen och jag börjar tappa läsförmågan. Jag gissar på att det är ett tydligt tecken på trötthet och pussar er därför godnatt! Jag bjuder åtminstone på en ynka bild från maskeraden så ni har lite att suga på tills vi hörs igen. :) Sov sött!
XoXo/Cecilia

Pirates of the Caribbean. Men det såg ni kanske... ;)


Inga kommentarer: