söndag 21 november 2010

Victoria's Secret

Godkväll!
Vi hade en väldigt trevlig stund på ljuspartyt trots att jag var en riktig bitterfi**a nästan hela tiden. Tröttheten tar visst ut sin rätt på mig ordentligt... *s* Kelly lekte och var glad i alla fall. :)
Jag beställde lite grejer från Oriflame (ljuspartyt kombinerades med sminkparty at the same time) men ljusen avstod jag ifrån. Hur snygga saker det än finns och hur gott ljusen än luktar så tycker jag att det känns lite onödigt att lägga en smärre förmögenhet på sånt.
Kanske bara jag som är snål...?

Nu ikväll satt jag och tittade på bilderna från Victoria's Secret show. Jag är inte direkt någon modegalning men den showen skulle jag vilja besöka innan jag dör!
Ta en titt själva och avgör om ni är redo att hålla med mig eller inte. :)

Resten av bilderna från showen har du här!

Jag ska bädda ner mig i min varma säng nu. Tänkte vara uppe med tuppen och baka frallor i morgon. Fast... Jag kanske ändrar mig och bakar dem till mellanmålet istället. Vi får väl se, vi får väl se... ;)
Sov sött och dröm fina drömmar!
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: