måndag 13 december 2010

Dubbelgångaren!

Hej!
Hoppas ni haft en härlig dag med massor av Lucia-tåg och fika, för det har jag!
Ja, som jag har firat denna dag, ni anar inte! FEM luciatåg (samma tåg men olika platser), TRE luciafikor (samma fika, olika platser) och EN bukett blommor (från PRO) råkade jag ut för. Väldigt trevligt måste jag erkänna. :)

Jag tog bussen hem tidigt och när jag hoppade in på Netto för att handla lite mat träffade jag på en bekant dam. Hon kom fram till mig och frågade om jag visste att jag hade en dubbelgångare.
- ?!
- Ja, du påminner så mycket om Idol-Minnah!

Eh. Nej. Jag har tittat och tittat och faktiskt tycker jag inte alls att jag liknar Idol-Minnah. Haha! Här fick jag tag i två foton där vi har ungefär samma ansiktsuttryck men jag kan fortfarande inte se den där slående likheten. Kan du?!

Kan ni se vem som är vem? *s*


Jag har massor att göra ikväll och vad gör jag istället? Onlineshoppar, pratar skit på facebook och sitter med en fundering om att göra något smarrigt till min kurrande mage.
Alltså: inget plugg so far...

Igår kom jag att tänka på att jag inte har hört av mr Chocolate på evigheters evigheter! Han tröttnade väl på alla gånger han ringde utan att jag svarade antar jag...
Jag ÄR ingen telefonpratartyp! Antingen kan jag inte prata, hinner inte, orkar inte eller vill inte prata och så funkar det inte om motparten är helt tvärtemot.
Han svarade nästintill aldrig på sms när jag skickade och ringde jag fick jag antingen prata med telefonsvararen eller ett kort "kan jag ringa sen?" till svar, vilket följdes av... Ja just det, ingen återuppringning alls.

Summering: Jag gillar verkligen mr Chocolate men han är usel på att hålla vad han säger och jäkligt dålig på sms.
Nåja, han kanske hör av sig någon gång i framtiden, för i Kalmar ska han ju spela inom en snar framtid om jag inte minns helt fel. :)

Nej, nu jäklar måste jag sätta igång med pluggandet! Jag har en observationsuppgift att skriva och en loggbok att kolla över.
Innan dess bjuder jag på ett par härliga låtar tagna ur filmen Sammys äventyr! :)
XoXo/Cecilia




1 kommentar:

Anonym sa...

möjligt att det finns ngn likhet.... men du är ju mycket sötare än Minnah(ogillar henne starkt);-)