torsdag 30 december 2010

Nyårsplaner

Hej på er!
Idag har vi planerat, spånat, funderat och bestämt hur vår nyårsafton kommer se ut. Och trots att det har känts som ett hopplöst fall verkar det faktiskt som om det kommer bli ett väldigt roligt avslut på år 2010! :)
En middag hos Sanna först för att sen ta bussen in till Kalmar och gå på förfest någonstans hos någon kille jag inte känner. Vidare på storfest i någon lokal i Berga eller något liknande och sedan raketskjutande och skålande vid tolvslaget.
Ja, det blir nog hur kul som helst! Jag älskar att träffa nytt folk och här kommer det finnas massor! :)

Idag har jag spenderat dagen på jobbet. Jag erbjöd mig att jobba i morgon eftersom jag vet att det är fullt upp med alla plankor och allt kött som ska grillas och skäras upp. De var dock full personalstyrka så jag fick inte jobba. Återstår dock att se om jag får sovmorgon eller inte, man vet ju aldrig... *s*

Jag hoppas ni har haft en härlig dag kära läsare! :)
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: