onsdag 29 december 2010

Storslaget

Idag, kära läsare, har det hänt något storslaget i mitt liv. Ett litet steg för mänskligheten men ett gigantiskt steg för Cecilia. Jag har fönat mitt hår i mittbena! MITTBENA.
Jag har inte haft mittbena sen jag var 13. Och vet ni vad?! Det ser lika hemskt ut nu som då... I morgon blir det ändring till sidbena igen... *s*

För övrigt har jag haft det lugnt och skönt hela dagen, till och med på jobbet! Jag bad min chef att ge mig lite kärlek, och slängde mig sedan om halsen på honom.
Nej, riktigt så gick det inte till. Jag gav honom bara en kram. Enbart för att han gav mig en julklapp. Från hela föreningen. Inte någon personlig alltså.
Den innehöll ett spapaket med tofflor, fotsalt och sånt mys. Tack Konsum! :)

Jag har fått rethosta. Jäkla Martina som har smittat ner mig, det är jag säker på. Så jag kommer garanterat ligga sjuk på nyår... *s* Nej, hur sjuk jag än skulle vara så tänker jag fira nyår som planerat. Visserligen har vi inte planerat särskilt mycket... Nu verkar det som att vi ska på party i Kalmar någonstans och det känns ju skoj! Den som lever får se... :)

Jag hälsade på Martin och Kelly idag och fick både korv med bröd och massa pussar av min vackra lilla tjej. Hon har sån attityd den där bruden och jag är inte särskilt orolig för hennes framtid. Skinn på näsan är bra att ha men ödmjukhet är lika viktigt!

Nu ska jag bädda ner mig och vila upp mig lite inför morgondagen. Ännu en dag som ska spenderas på jobbet and I like it! Jag tycker om mitt jobb...
Sov sött!
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: