torsdag 16 december 2010

Too school for cool

Hej på er!
Jag vet inte om det är ett tecken från John Blund eller om det bara är ren otur att facebook är spårlöst borta utan minsta möjlighet att ens kunna logga in...
Jag väljer nog att tro på att det är mr Blund som spökar, jag kan faktiskt behöva lägga mig i tid istället för att sitta och uggla på detta hiskeligt beroendeframkallande fenomen... *s*

Idag tog jag mig in till skolan i Kalmar för att genast inse att jag inte alls ville vara där. Jag vill ju vara ute och jobba i skolan nu, inte vara elev!

Åh, har ni sett den nya Ica-reklamen på tal om annat? Om inte, kolla in den pronto! :)


Min rygg och nacke mår inget vidare idag. När jag känner mig trött och stressad börjar jag knäcka all möjliga och omöjliga kotor i både rygg nacke, fingrar, tår, ja precis vadsomhelst.
Det är som mina jäkligt jobbiga små stress-tics som är nästintill omöjliga att bli av med!
Ja, det är såklart inte så att jag håller på hela tiden men alldeles för ofta för att kroppen ska kännas rörlig efter ett par dagar...
Inte ens en gnutta bra för lederna det där, har jag hört... *s*

Jag skyller på Tom & Jerry. Hade det inte varit för Toms fingerknäckande vid pianot så hade jag nog aldrig börjat knäcka fingrarna jag heller... *tss*

Jag hälsade på min vackra prinsessa hos pappa Martin en sväng. Mycket kärlek!
Och på tal om kärlek så gav jag mig själv lite kärlek ikväll. Jag unnade mig ett varmt bad med massa skum. Välbehövligt!
Jag har tyvärr inget vettigt att komma med ikväll så jag önskar er en härlig natt fylld av vackra drömmar!
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: