tisdag 28 december 2010

Vår julhelg i bilder

Här kommer en del bilder från vår julhelg. Vi firade två dagar - en med bara mat och nästan inga julklappar och en med allt man kan tänka sig! :)

Dag 1

Julmaten var spännande... Det nya legot likaså... ;) ... fast roligare var det att bli tagen på bild medan morbror Fredrik bygger. Hon vet minsann hur hon ska få killarna att göra allt hon ber dem om. Hon lär sig fort! ;) Tokfian <3


Dag 2

Julfint hos päronen
Kellys favoritsysselsättning - hoppa i varenda säng hon kommer åt...
Mys i soffan efter julklappsöppning
Underbar bok fylld med fakta om älvor. Nej, den var inte till mig men jag var nog den som tyckte mest om den... ;)
Lilltuffingen fick en pytteliten skateboard av tomten. Fråga mig inte hur men hon visste precis hur man skulle göra! Spanat in killarna i skateboardrampen kanske? :P
Hon fick ett litet set med barnsmink av min syster. Mycket omtyckt...
... men tydligen inte lika gott att äta. *s*
En nöjd Cecilia med sin sprillans nya Marilyn Monroe-ljus...lykta? Ljusklot?
Den här pryder numera en av väggarna i mitt vardagsrum tillsammans med de övriga hundrafemtioåtta Monroeprylarna jag äger ;)

Inga kommentarer: