fredag 3 december 2010

White light moment

Hej på er!
Har ni hört Idol-Toves nya låt? Om inte så tycker jag ni borde lyssna igenom den lite snabbt. Den sätter sig på hjärnan. Riktigt bra, I have to say! :)



Idag har jag fått mycket gjort minsann! Tvättat flera maskiner tvätt, pyntat klart, fått ner skiten i förrådet, ställt in min stackars cykel i cykelförrådet (för cykelstödets del var det alldeles för sent...) och hämtat bilen inför i morgon. Ska ut på äventyr och då är det bekvämast att ha bilen hemma från start. :)

Och på tal om bil. Häromdan åkte jag och pappa till Vassmolösa och shoppade en bil till mig. En blå Opel Kadett -87:a, en riktigt fräsch sådan! Rosten fixade f.d. ägaren till åt mig och nu är det bara besiktning och skatten kvar att fixa innan jag kan köra med den. Gissa om jag är glad!?
Jag hoppas jag slipper leta bil mer de närmsta åren nu...

Jag fick ett par sms nu ikväll och en stund senare befann jag mig hos en Björn i köpingen.
Där fanns även Foffe och Sanna och det blev faktiskt trevligt trots att jag egentligen kände att jag behövde vara hemma ikväll. Kom dock hem tidigt och ska alldeles strax bädda ner mig.
Klockan tio i morgon åker jag och hämtar upp Natta och beger oss till Ikea för lite julklappsshopping följt av en helkväll på stan. Jag känner redan nu att det kommer bli en kul dag! :D

Sov sött alla härliga läsare!
XoXo/Cecilia

För er som undrar varför det inte kommer ut några bilder på bloggen längre har jag en väldigt enkel förklaring till detta: jag har ingen kamera för tillfället. Det suger...

Inga kommentarer: