tisdag 4 januari 2011

Back in business - lite fräschare, lite bättre!

Hej på er alla!
Tänk att det ligger ett helt nytt år framför oss med massor av möjligheter och spännande äventyr. Ett oskrivet blad så att säga, som bara väntar på att bli fyllt med alla möjliga och omöjliga händelser. Jag vet inte vad ni tycker men jag har på känn att det här året kommer bli det bästa på länge! Man ska alltid tänka positivt... :)

Det var längesen jag skrev här nu men det har hänt massor av roliga saker som liksom har fått gå före bloggandet. Illa, jag vet, men jag kommer alltid tillbaka! :)

Nyårsafton. Jag vet knappt vart jag ska börja men jag kan försäkra er om att det var den galnaste och roligaste nyårsafton ever! Det var så himla kul att träffa massa nytt folk, dansa, skåla, skjuta raketer, ja... allt! Helt perfekt! Vi hann till och med en middag hos fina Sanna innan vi åkte och det var guld värt!



Körde bortamatch natten till lördag och spenderade bakisdagen i Kalmar med film, Donken och massa skratt och galna typer.
Jag har träffat en sån jäkla härlig kille och spenderat många timmar i telefonen. Förstår inte hur vi fortfarande kan ha saker kvar att prata om. *s*
Jag trivs i alla fall och det är en bra början... ;)

Kelly är hemma hos mig den här veckan och alla pusselbitar är på plats.
Jag älskar mammalivet, att få äta middag med henne varje dag, att få läsa godnattsagor varje kväll, att få pussa och krama på henne hur mycket jag vill... Det är det bästa! <3

Jag har gått och blivit galet hes igen! Det var ju inte längesen jag tappade rösten helt och hållet och fick viska mig igenom ett flertal dagar. Nu kan jag åtminstone prata men det gör ont! Man anstränger sig så mycket för varje ord man ska få fram att det känns ungefär som att man skriker för full hals hela tiden. Ansträngningen är typ densamma... *s*
Vaknade upp idag och skulle egentligen ha åkt in till skolan på en föreläsning. Jag kände dock att jag inte klarade av att sitta och vrålhosta (ja precis, som om inte hesheten vore nog...) på bussen fram och tillbaka. Jag har två jobbdagar inplanerade nu i veckan och jag ser hellre till att vara pigg så jag lyckas klara ut dem...

Snart kommer nyårspojken på besök och Kelly ska hämtas halv fyra.
Jag bjuder på en toppenlåt från Tinie Tempah och önskar er alla en härlig dag!
XoXo/Cecilia


Inga kommentarer: