fredag 21 januari 2011

Det vackraste jag vet

Hej på er!
Nu är det äntligen helg och allt som har med skola att göra ar avklarat. Jag tror inte jag kommer klara tentan med tanke på hur lite jag fattade av den, men det värsta som kan hända är att jag får komplettera och det är ju i ärlighetens namn a piece of cake! ;)

Jag och prinsessan var hemma hos päronen och fikade frallor efter skola och dagis. Jättemysigt på alla sätt och vis!

Fröken Pose leker fotomodell med min syster. *kärlek*

Ikväll känner jag mig ledsen och allmänt nere. Jag vet inte riktigt vad det är men min energi går på sparlåga och jag antar att jag borde lägga mig och sova... *s*
Jag känner inte någon motivation till ett dugg men jag hoppas innerligt att jag är pigg och på hugget i morgon igen! Då står nämligen en tur till Leos Lekland med våra kära vänner Vickan och Hannes på schemat och det ska bli så roligt!

Tänkte bjuda på några bilder från veckan!

Kim hälsade på och fick prova på konsten att måla med vattenfärger vid alldeles för litet bord

Kelly tyckte åtminstone det var jäkligt kul med en kompis! :)

Det är alltid uppskattat att få hjälp med hushållssysslorna! :)

Det vackraste jag vet... *kärlek*

Nu borde jag göra vad min kropp säger till mig: SOVA!
Sweet dreams!
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: