lördag 8 januari 2011

Horton hears a Who, times two

Jag som hade så mycket att skriva om ikväll... Det blir sällan som man tänkt sig och inte heller den här gången gick det riktigt som jag ville...
Kelly vaknade vid elva, grät och hade ont i ena örat. Försökte med det mesta, gav henne panodil, la henne i min säng och kramade på henne. Fick till slut ge upp och sätta mig i soffan med henne framför Horton. Igen... Andra gången vi ser den ikväll men vad gör man inte... Nu verkar hon ha lugnat ner sig och filmen är snart slut.
Hoppas på lite sömn, kan behöva det inför en fullspäckad lördag! :D

Jag hoppas verkligen inte att jag gjort bort mig. Vissa ord har jag lite svårt att hantera och då beter jag mig konstigare än vad jag egentligen förväntat mig. Allting kan bli fel och det vill jag inte! Jag tror på det här, det gör jag faktiskt... :)

Sov sött alla ni där ute!
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: