onsdag 12 januari 2011

Måsten

Jag fick en horoskopsbok i julklapp och blev överlycklig! Jag älskar astrologi och allt vad det innebär så jag har suttit med näsan tryckt i boken många gånger och spånat på vad som kommer hända mig det här året.
Det är ju olika om man väljer att tro på det eller inte men det som har stått i boken har hittills stämt precis med verkligheten. Jag vet att vi inte är särskilt långt in på det nya året än men ändå... :)
Jag håller tummarna för att idag blir en positiv dag istället för en negativ! Allt som står behöver inte vara sant... *s*

Idag tänker jag bara fokusera på sånt jag måste göra. Jag orkar helt enkelt inte lägga någon energi på sånt som gör mig nere just nu. Måste skriva en skoluppgift, börja spåna på hemtentan och städa.
Denna jäkla städning alltså... Hela hallen är full med julsaker som jag plockat ner från sina platser men inte orkat/hunnit gå ner med i förrådet än. Måste göras idag! Om det ligger lite damm i hörnen är det inte lika illa som när saker och ting ligger utspridda i hela lägenheten. Försöker man alltid ha det lite prydligt hemma så slipper man städa så mycket hela tiden... ;)

Hoppas ni får en härlig dag kära läsare!
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: