torsdag 20 januari 2011

Observation i underbara fyran

Hej på er!
Idag skiner solen och jag har passat på att sitta en stund på min balkong och samlat energi inför den där jäkla tentan som MÅSTE skrivas idag. Solen gör mycket nytta och jag blir så glad! :)

Idag har jag och en av mina kära klasskompisar varit i min VFU-klass i Ålem och observerat det sociala samspelet mellan eleverna. Massa kärlek fick jag och alla ville kramas. Underbart!
Jag blev nästan lite deppig när jag blev tvungen att åka hem igen efter bara en timme. Jag vill ut och jobba!

Tog en snabbsväng förbi päronen på lite kaffe och mackor. Skulle låna hem deras externa hårddisk så jag äntligen kan få över mina bilder till ett säkert ställe ifall att datorn helt plötsligt skulle börja strejka. Man vet ju aldrig och igår fick Martina sitta och titta på när hennes älskade dator totalkraschade. Usch och fy vilken ångest!

Kelly ska hämtas klockan tre och därefter ska vi se till att njuta av det fina vädret en stund. Hon blev så besviken igår när vi inte hann leka ute på väg hem från dagis... <3

Ha en härlig dag kära läsare så hörs vi snart igen!
Jag saknar och tänker på dig...
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: