måndag 10 januari 2011

Så rörigt det blev!

Hej på er mittinatten!
Jag börjar få huvudvärk av all sömnbrist. Men det är väl som man säger, som man bäddar får man ligga... *tss*
Kelly har åkt till sin pappa idag och jag måste vara ärlig och erkänna att det känns välbehövligt!
Dagen har spenderats med fika hos Charlotte o co. Massa tjurigheter från lilla frökens sida dock och hela vägen hem skrek hon av ilska/trötthet. Vi var så arga båda två när vi kom hem att vi la oss i varsitt rum och tjurade. Haha! Men efter lite sömn blev vi som nya människor båda två... ;)
När jag skulle gå från Martin ikväll blev hon så ledsen och vägrade släppa taget om mig. Hon grät och var jätteledsen och det är det värsta tänkbara avskedsscenariot som orsakar lika stora hål i hjärtat varje gång...
Jag vet dock att hon kommer ha det jättebra hos papsen nu i veckan och det är bara nyttigt att få lite semester ibland, även från dem man älskar allra mest. <3

Ett bekännande från en vän orsakade massa tanketrassel i mitt huvud och jag känner mig som ett stort frågetecken. Handlar det om prioriteringar så är valet inte särskilt svårt men jag tror att bästa lösningen kommer dyka upp när jag som mest behöver den. :)
Kom ihåg att ärlighet alltid varar längst. Även om det svider att behöva utsätta sig för jobbiga erkännanden så kommer man alltid längst på att vara ärlig mot både andra och sig själv...

Nu ska jag lägga mig i sängen och vila upp mig lite inför en ny vecka med massa roliga och spännande äventyr! I morgon/idag åker jag till Ikea med mamsen för lite presentshopping. Like a lot!
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: