måndag 31 januari 2011

Yeah!

Hej på er!
Jag hoppas helgen har varit underbar! Det har min varit i alla fall, fylld med kärlek, party, vänner, mys och prinsessans hemkomst... :)
Jag har känt mig jättestressad över det här med skolan men jag tror att det börjar lösa sig nu. Hamnar man lite efter så kan det bli jobbigt att komma ifatt... *s*

Jag har börjat vänja mig vid att inte se mig själv som singel längre. Ja, jag kanske har missat att förklara det men jag har gått och skaffat mig pojkvän! Det känns bra. Jäkligt bra... :D
Men när man blir tillräckligt kär så övergår det lite till rädsla över att allt ska gå fel. Det är egentligen ingen idé att gå omkring och vara skraj hela tiden. Går det fel så gör det och i nuläget kunde saker och ting inte kännas bättre! Mycket kärlek i luften så att säga... <3

Jag har en del plugg att fixa med och just nu är jag lite kluven över om jag ska åka in till Kalmar vid tolv eller en timme senare. Kellys vinterjacka har gått sönder och hon behöver en ny a.s.a.p. Visst kanske det blir billigare att sy i en ny dragkedja men då ska man ha tid över för det också... *s*

Ni ska nu få chansen att lyssna på tidernas bästa låt. Den gör åtminstone mig överlycklig! :D

Ha nu en underbar dag så lovar jag att skärpa till mig den här veckan. Jag behöver bloggen och den behöver mig... ;)
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: