tisdag 8 februari 2011

Älska mig

Hej på er kära läsare!
Jag har gått och blivit lite småsjuk måste jag erkänna. Tog över efter Kelly och fick ont i halsen, en jäkla hosta och förkylning. Ignorerar resten trots att det känns som att jag har feber emellanåt... Mycket otrevligt I may say...

Haft en föreläsning med film idag! Tittade på Älska mig. Den handlar om Alice, en tonårstjej som blir mobbad i skolan. Den var totalt fruktansvärd och man kunde höra många snyfta runtom i föreläsningssalen. Ja, jag var en av dem... ;)
Mobbning förstör så många liv och borde inte få finnas!


Hann med en fika med min f.d. klasskompis Maria innan jag hoppade på bussen och åkte hem till Mönsterås.
Jag pratade med en av mina fina vänner i telefon nyss och fick höra något jättejobbigt. Jag tänker på dig och finns här för dig om du behöver mig. Alltid! <3

Nu är det strax tjejkväll som gäller. Blir en åktur med Sanna för att handla fika först innan vi drar till Nathalie i Timmernabben. Ska bli så mysigt! :)
Här bjuder jag på en härlig låt och önskar er alla en underbar kväll!
XoXo/Cecilia


1 kommentar:

Lotta sa...

Visst är filmen så otroligt hemsk, det var många som grät när vi såg den med, jag gick ut mådde skit. Kan ju hoppas att de som mobbar får sig en tankeställare.