lördag 12 februari 2011

Besvikelsen var stor

Hej på er!
Nu är fredagskvällen slut och det är natt. Här sitter jag, hemma i min lägenhet, och lyssnar på musik. Hög på socker också tror jag... *s*
Det gick ganska segt på jobbet och när jag äntligen skulle få sluta och åka in till Kalmar kom beskedet: det var snöstorm och livsfarligt att ge sig ut i trafiken. Gissa om jag blev bitter?!

Tack och lov skrev Martina till mig och sa åt mig att komma förbi Sanna. Sagt och gjort, jag åkte dit istället och slängde mig i Sannas underbara soffa. Där blev vi kvar länge, länge. Åt pizza, pratade, skrattade och tittade på en kärlekskomedi. Fredagsmys på hög nivå! Det blev en så bra kväll det bara kunde bli när det ändå blev som det blev. Hänger ni med? ;)
Hur som helst är jag otroligt lycklig som har så många fina människor i mitt liv! <3

Jag har tänkt på en sak. Att tycka och tänka olika är bra många gånger men det finns vissa grejer som kan bli problematiska om man är för olika i tankarna. Det är såklart en utmaning och jag ska till varje pris anta den. Det ska bli spännande att se hur jag klarar det, jag som blir sur när folk inte håller med mig... *s*
Men, livet går ut på att utvecklas och jag måste helt enkelt lära mig acceptera att alla människor inte tycker och tänker precis som jag.

Nu ska jag strax hoppa i säng. I morgon är en ny dag och då ska jag ta mig till Kalmar oavsett väder! :D
XoXo/Cecilia


Inga kommentarer: