fredag 11 februari 2011

En effektiv fredag!

Heej på er!
Jag har varit uppe sedan halv nio och faktiskt varit ganska effektiv. Efter två koppar kaffe tog jag tag i mitt liv och pluggade klart. Det innebär att min individuella uppgift är färdigskriven och inskickad. Oh yeah! :D
Därefter passade jag på att svara på ett mejl som krävde svar...

Jag skickar en tanke till Martina som har lite otur med livet just nu. <3

Vid klockan två är det jag som tar plats i charken med mitt allra sötaste leende och säljer skinka och korv för kung och fosterland. Ska bli kul! :)
Innan dess ska jag dock packa en väska, duscha, raka benen och fräscha upp mig lite så jag slipper skämmas i helgen och så antar jag att jag blir tvungen att äta så jag slipper svimma på jobbet... *s*
Ikväll åker jag till Kim och spenderar en myshelg där. Har inte träffat honom särskilt mycket nu i veckan så det är efterlängtat! :D

Idag mår jag prima faktiskt! Förkylningen har nästan gått över och hostan är inte längre lika mycket pain in the ass... hrm... throat? Min mage verkar dock strejka idag och jag har typ mensvärk...?! Jag ska ju inte ha mens än på ett par veckor... *s*

Jag önskar er alla en underbar dag, för det ska jag ha! :D
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: