måndag 28 februari 2011

Ett snack om döden

Idag hämtade jag min älskade prinsessa från sin pappa efter att ha jobbat några timmar. På vägen hem till päronen fick jag ett telefonsamtal från Martin som berättade att en kille från trakten tagit sitt liv. Jävligt tragiskt när unga människor, eller människor överhuvudtaget, ska behöva ta sina liv... :'(

Kelly undrade vem det var och vad han sa. Jag sa då som det var att pappa ringde o berättade att det var en kille som dött.
- Men vem var det som slog honom så att han dog? (varför i hela världen kopplar hon det direkt till att någon slagit ihjäl honom?! :O)
- Nej, det var ingen som hade slagit honom. Han dödade sig själv... (korkat sagt?!)
*tystnad*
- Han hade nog bråkat med sig själv, det var nog därför han dödade sig själv. *varpå hon fnissar*

Tänk så enkelt allt är i ett barns värld! Vi gick inte in på den detaljen mer utan avslutade diskussionen där. Underbara unge!

Nu ikväll har jag betalat mina räkningar och skrivit barnomsorgsschema. I morgon är det skola på eftermiddagen och därefter kvalitetstid som gäller!

Jag är så galet tokkär i dig Kim. Du är allt jag har letat efter! <3

Sov sött kära läsare!
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: