lördag 26 februari 2011

Kosta Boda Art Hotel

Hej på er kära läsare!
Jag ville mest meddela att jag om en vecka från nu, sitter och njuter av mat, alkohol och underhållning på Kosta Boda Art Hotel. Det bästa av allt är att jag får dela den upplevelsen med min one and only Kim. :D
Det hade bara gått två dagar tror jag från att vi träffades tills att han frågade om jag ville följa med honom på deras jobbresa dit. Självklart sa jag ja! En sån chans får man bara en gång i livet. På ett ungefär... *s*



Gårdagen var hektisk men lyckad. Jag hann med oroväckande mycket på väldigt lite tid och allt gick ändå ihop sig.
Åkte in med Martina till Harrys redan vid åtta eftersom det övriga gänget bowlade mellan åtta och tio. Jag hade hunnit bli superpepp och hela kvällen blev galen. Kim och ett par kompisar till honom kom också dit och då var kvällen fulländad. :D
Det blev mycket goda drinkar, massa dans skratt och ett och annat missförstånd men i det stora hela hade jag jätteroligt!

Idag skulle jag och Martina åkt på inflyttningsfest i Kalmar hos en tjej i min klass men både hon och jag har varit dåliga idag. Valde att spara på krafterna och stanna hemma ikväll trots att det tog emot. Ska upp och jobba tidigt i morgon och behöver orka ta hand om kunderna. :)

Nu ska jag ta en promenad till Sanna och äta lite popcorn. Jag älskar mina vänner! <3
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: