torsdag 10 februari 2011

Lite mitt-i-natten-funderingar

Godkväll!
Sitter och lyssnar på musik. Lyssnar på musik och funderar lite på livet...
På bara någon vecka har det börjat hända så konstiga saker, personer från det förflutna börjar ta kontakt igen och jag funderar lite på varför...

Jag känner att mitt självförtroende långsamt börjar sjunka neråt och göra mig osäker igen. Det var väldigt längesen sist, jag har känt mig väldigt nöjd med mig själv under väldigt lång tid men det blir väl sådär när man träffar någon ny antar jag. Det sa min mamma i alla fall, och allt som mamma säger är ju sant... ;)
Det är den där rädslan för att inte duga och räcka till som planterar dåliga tankar i hjärnan. Egentligen finns det ju ingen anledning till det eftersom jag uppenbarligen duger väldigt bra på alla sätt och vis! Varför skulle man ens lägga energi på en person som man inte riktigt var nöjd med kan jag undra? Nej, precis... Jag måste skärpa mig!
Jag är långt ifrån perfekt, inte den snyggaste tjejen i världen, kanske inte den mest vältränade heller för den delen *s* men en sak är jag säker på: jag har en oslagbar personlighet! ;D

Det har verkligen gått jättebra med pluggandet idag och det är i stort sett bara finslipningen kvar. Heja heja!
Jag kan tänka mig att något måste vara fel för såhär lätt brukar det aldrig gå annars!
Går och lägger mig och laddar inför morgondagen istället. Plugg, jobb och en tur till Kim med lite annat härligt folk står på schemat. Wohoo för fredagsmys! :D
XoXo/Cecilia

Har ni märkt bristen på nya bilder det senaste... halvåret? Ja, jag också... Därför bjuder jag på en gammal en! :) Jag måste köpa en ny kamera...

Inga kommentarer: