söndag 20 februari 2011

Vart tog helgen vägen?!

Hej på er!
Det är helt sjukt egentligen... Att det redan är söndag menar jag. Ja, den är för den delen slut om bara en liten stund och då börjar en ny spännande vecka med massa galenskaper och roliga påhitt. Like it a lot!

Gårdagen ägnades först och främst åt bad på Vattenpalatset. Kelly är helvild och slänger sig orädd från kanterna ner på djupt vatten. Tack och lov ser hon alltid till att någon står i vattnet och tar emot henne! *s*
Vi var på kalas för lilla Wilma, fikade (alldeles för mycket) och kvällen ägnades åt sällskapsspel med en massa underbara vänner. Haha! Det är faktiskt väldigt underskattat sånt där och vi satt uppe till mittinatten och spelade Monopol och Utan tvekan. Galet!

Idag tog vi bara en sväng hem till päronen och åt pannkakor. Jag skulle ha följt med Kim hem till Kalmar när vi lämnat av Kelly hos Martin men det blev ändrade planer. Han fick hoppa in och jobba natt så det var bara att snällt spendera kvällen hemma i Mönsterås istället.
Men, jobb och skola måste prioriteras, det är vi överens om båda två! :)

Jag har funderat lite på mina matvanor och kommit på att jag måste ändra på dom snarast om jag ska lyckas behålla min vikt och kanske till och med lyckas gå ner ett kilo eller två! Nu ska jag visserligen snart ha mens och då är man (som de flesta av er tjejer säkert vet) oerhört sugen på sötsaker hela tiden... Jag är det åtminstone och med tanke på att jag går upp fem kilo i vikt bara av att lukta på en påse godis så är det inte lyckat att alltid ge efter för godissuget! Nu får det bli flera liter vatten om dagen och sallad hela veckan. Skärpning, säger jag bara!

Jag känner mig totalt fantasilös idag och märker själv att jag bara knappar och rabblar... *s* Går nog och lägger mig istället. Ska upp och in till Kalmar med min kära mamma i morgon och sedan spenderar jag resten av dagen med Kim och lite annat härligt folk. <3
Här får ni dessutom lite bilder från veckan! :) Sov sött.
XoXo/Cecilia

Fröken Vacker!
Fröken Trött & sliten.
Kim och Kelly bäddade ner sig på golvet i hennes rum och läste sagor en kväll.
Hannes och prinsessan hade fredagsmys under en filt. :)

Inga kommentarer: