onsdag 2 mars 2011

Fåglarnas hjältar!

Hej på er! :)
Sitter här med Bruno Mars i högtalarna och massa kaffe i magen. Jag blir så trött av kaffe och just nu känner jag mig helt förlamad i huvudet. Orkar ingenting direkt och funderar på att bädda ner mig redan...

Jag börjar få ordning på skolan och det känns toppen! Hade ett litteraturseminarium igår och klarade det galant! :) Läste en bok om en mamma till en autistisk pojke. Jäkligt gripande I must say...

Idag har vi grupparbetat hela förmiddagen och trots att ingen fattade vad vi skulle göra lyckades vi ändå få ihop en hel del. :) Föreläsningen på eftermiddagen gick däremot inte så bra. Jag satt och kämpade mig blodig för att orka hålla mig vaken, hjärnan var som avstängd och ögonen ville inte fungera. Jag slumrade till en kort stund och tackade han där uppe för att det var slut efter knappt två timmar. Måste börja sova mer!

Igår hade vi mysdag med Kim. Åkte till Kalmar och matade ankorna i slottsparken, käkade en sväng på Donken och Kelly följde med Kim hem och tittade på Törnrosa medan jag åkte till skolan och hade seminarie.
Hann med en sväng till Kims föräldrar innan vi brummade tillbaka hem till hålan igen. Det är härligt med kvalitetstid! <3








Idag har jag och prinsessan ägnat oss åt varandra den lilla tid som var kvar efter att jag hämtat henne från dagis tills att hon somnade för kvällen. Massa mys och kärlek!
Hon är så jäkla smart också, och spelar för fullt på sin Hello Kitty-dator. Inte för att hon alltid vet vad hon ska göra men hon har lärt sig mycket på väldigt kort tid. Älskade unge... <3

Nu skiter jag i det här, stänger ner och bäddar ner mig i min underbara säng. Kommer kännas tomt och ensamt men snart är det helg och då ska jag både ge och ta kärlek i obegränsade mängder! ;)
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: