lördag 19 mars 2011

Fångad av en stormvind

Godkväll kära läsare!
Jag blev precis utkörd ifrån köket, Kim skulle diska åt mig och gav mig order om att sätta mig ner och ta det lugnt. Behöver jag tala om att jag känner mig lyckligt lottad? ;)
Så här sitter jag alltså med en kopp kaffe och en gigantisk skål med godis och bara är.

Kelly har varit som en stormvind idag. Jag har inte riktigt vetat vad jag ska ta mig till med henne, ena sekunden är hon jättepigg och glad och på bara en kort ögonblick vänder det och hon blir som... mig med pms-besvär? Nåja, hon gnäller, piper, gråter och vill helst bli buren varje minut på hela dagen. Typ... Lilla hjärtat. <3
Hon hade 38,0 idag på förmiddagen och åt lite frukost men därefter har hon i stort sett matvägrat. Hon har ätit dåligt de senaste dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på att hon varit dålig. Men när hon till och med vägrar äta sitt lördagsgodis börjar jag undra...
Okej, hon har gått och blivit jätteförkyld och då smakar ju ingenting särskilt gott. Kan säkert bero på det...

Vi middagen nu ikväll var hon jätteblek och röd runt ögonen. Jag tror det var en kombination mellan utmattning och dålig energi eftersom hon inte ätit knappt något på hela dagen men det hjälper liksom inte att tänka realistiskt, jag blir jätteskraj ändå. Tänk om det är något annat liksom? Något underliggande som gör henne dålig? Men näh, hade hon däremot varit helt apatisk så hade jag nog blivit riktigt skraj... *hua*

I övrigt har vi haft en toppendag! Efter tolv nån gång åkte vi ut till Oknö, parkerade bilen vid Kaffetorpet och gick runt hela Oknö medan Kelly låg nerbäddad och sov i vagnen. Underbart! <3 style="font-weight: bold;">
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: