fredag 18 mars 2011

Fredag och allt vad det innebär

Hej på er alla!
Hoppas er fredag har varit toppen än så länge! :)
Kelly är nästan helt återställd bortsett från lite trött och hängig emellanåt. Det tar ju ett tag för kroppen att återhämta sig efter ett par dagar med så hög feber...
Vi tog en lång och lugn förmiddag med mysfrukost, film (hann nog se på Barbie- Mermaidia tre gånger!) och lek med Polly Pocket innan vi faktiskt klädde på oss och tog en sväng ut med bilen. Hämtade ett paket böcker från Adlibris på OK, svängde förbi Lilla Bageriet (jösses så fint det har blivit där inne sen det brann!!) och köpte med oss lite fredagsfika och slutade med ett stopp på Statoil där vi hyrde film - ännu en Barbiefilm och Prinsessan & Grodan. Idag ska det fredagsmysas minsann! :)

Prinsessan somnade på soffan när vi kom hem. Jag hade tänkt städa lite men tänkte om och satte mig här en stund istället. Att hon får vila upp sig är viktigare än att lägenheten ska skina när vi får finbesök. ;)
Kim kommer hit om en liten stund och Nathalie meddelade att hon kommer droppa in och fredagsmysa lite med oss senare. <3

Igår hade jag bästa Martina på besök och vi hade supertrevligt! Efterlängtat så att säga, det kändes ungefär som första dejten. :P Det är helt och hållet mitt fel att det har blivit så lite av Pullan-dejterna på sistone och det känns verkligen allt annat än bra! Jag kämpar fortfarande med att få ihop tillvaron och hinna med allt jag vill och hon gav mig mycket feedback igår. Vad vore livet utan underbara vänner! <3

Nu måste jag spana på vad jag har kvar att göra med skolan. Jag önskar er alla en fortsatt underbar fredag!
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: