tisdag 8 mars 2011

När allt inte känns riktigt bra

Hej på er!
Vaknade upp med en klump i bröstet och kände mig jättenere. Jag saknar Kelly så mycket att det bokstavligt talat värker i bröstet. Ska aldrig mer lämna bort henne tidigare såhär, jag klarar det helt enkelt inte! Jag vill bara krama henne...

Jag har funderat och kommit fram till att jag ibland känner mig som en gästskådis i mitt eget liv. Mitt liv är spelplanen och jag brukar vanligtvis vara huvudpersonen men vissa dagar känner man sig inte "hemma". Då är jag gästskådis... Rörigt va? Svar: ja!
Jag älskar verkligen mitt liv, tro inget annat, men det är ungefär den stämpeln jag sätter på vissa känslor. Ångest!

Igår var jag och Kim på hans jobb och tog en hiss upp till Kalmars högsta punkt. Utsikten var slående och man kände sig så mäktig! Fri och mäktig... :D
Glömde såklart kameran så fick knäppa några bilder med mobilen istället.



Idag ska jag åka hem till min lägenhet och mina katter. Vi ska ha tjejkväll hemma hos mig och jag hoppas verkligen jag får träffa alla mina pinglor! Jag saknar dom också så det värker i bröstet. Vad skulle jag göra utan alla dessa underbara människor i mitt liv! Förmodligen dö... *s*

Jag funderar på att ta en promenad i solskenet innan killen med stort K slutar jobba. Risken finns dock att jag irrar bort mig och inte hittar tillbaka. Det har ju hänt förr... *s*
Jag blir galen på mitt hemska lokalsinne! Jag har alltid tänkt att jag är ganska bra på att hitta men icke! Jag har motbevisat mig själv och får väl snällt erkänna att jag faktiskt ÄR dålig på det... Gångerna jag har kört fel när jag ska till Kim är många och till och med på väg till honom från skolan har jag irrat bort mig och gått vilse. Pinsamt! Haha! Nåja, jag lär mig väl förr eller senare... ;)

Igår hade vi en redovisning i skolan och resten av veckan är vi "lediga" för att skriva en avslutande uppgift för den här delkursen. Börjar jag i tid ska jag nog klara mig relativt bra... *s*

Nu ska jag försöka få över bilderna från min kamera till Kims dator så jag kan dela med mig av bilderna från helgen i Kosta. Vi hade så roligt! :D
Ha en underbar dag!
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: