torsdag 17 mars 2011

På rätt väg!

Nuuuu äntligen har jag skrivit klart och skickat in den VG-grundande uppgiften "En skola för alla". Den skulle skickats in i måndags trodde vi, tills lärarna snällt berättade att det inte var hela världen om man blev lite sen.
"Thank God" tänkte jag och tog det lugnare än lugnt... *s*
Nu är den dock färdig och jag kunde inte vara gladare! Nu är det bara en seminarieuppgift som ska klottras ihop och de två grupparbetena jag missade idag. Allt kommer lösa sig med lite positivt tänkande! ;)

Nu har jag lovat att leka en stund med Kelly innan vi klär på oss och går ut för lite frisk luft. Nu är hon så pass pigg att jag inte oroar mig för att förvärra tillståndet i och med denna dödssynd... ;)
Pappa Martin kommer och hälsar på idag också. Kelly saknar honom så jag vet att hon kommer bli överlycklig! :)

Ciao!

1 kommentar:

Daniel sa...

Ja frisk luft gör susen!