onsdag 16 mars 2011

Sjukstuga

Hej på er!
Det känns som att det inte var alls längesen Kelly låg hemma och var sjuk. Hur som helst, nu är det full fart med sjukstugan igen...
Igår ringde de från dagis och meddelade att Kelly hade 39,7 i feber efter sovstunden. Shit! Var hemma som tur var så jag kunde snabbt hämta hem min lilla sjukling... <3

Idag på morgonen hade hon 39,3 så dagens läge blir inomhus. Jag har eftermiddagstid på jobbet och ringde för att meddela att jag gärna skulle vara hemma med Kelly då. Men nej, allt folk var upptaget på olika håll så jag fick ringa runt till diverse barnvakter för att kunna åka och jobba ändå. Härligt... *s*
Nåja, jag borde ha ringt igår eftermiddag men glömde såklart bort det. Inte konstigt att folk inte kan hoppa in istället för mig med så kort varsel...
Mamma kommer hit strax och då drar jag iväg. Kim kommer hit efter han slutat jobba och tar över efter mamma som ska till mormor på 80-årskalas, som vi för övrigt inte heller kan gå på idag. Grattis i alla fall, kära mormor! :)
Jag är sjukligt tacksam över alla underbara människor som ställer upp när det är körigt! <3

Jag har inte haft en enda gnutta motivation till att skriva i bloggen den senaste veckan, och inte heller känt att jag haft så mycket att skriva om. Det ber jag om ursäkt för!
Nu har jag dock samlat på mig en hel del inspiration så jag hoppas att jag kan ta tag i mitt liv och göra allt jag måste och borde... *s*
Ha en härlig dag!
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: