lördag 9 april 2011

All in på grillsäsongen!

Hej på er!
Idag skiner solen och jag riktigt känner hur vårkänslorna tar sig in i kroppen! :)
Vi var i Ålem igårkväll, grillade (fast egentligen inte, det blåste för mycket för grillning...), drack smarriga cider och hade allmänt trevligt! :)
Idag kör vi på grillning igen och jag hoppas innerligt att vädret håller i sig... Ska till Smedby med Kim <3 och träffa lite nytt folk bland grillkött och alkohol. Man får unna sig en grillfest lite då och då. ;)

På måndag är det praktikdag no. 1 och jag har sådan ångest... Jag hatar att vara såhär nervös och egentligen har jag ingen anledning att vara det eftersom jag har varit i klassen tidigare. Det spelar dock inte någon roll för min hjärna som gör det till en jättegrej! *s*
Nåja, bara jag är förberedd och utvilad när jag kommer dit så kommer det går jättebra!

Mycket annat som spökar i min hjärna och tar massa energi men jag har lärt mig att hantera det. Det jag själv inte har någon kontroll över blir jag jäkligt irriterad på och jag kan inte göra ett dugg åt det...

Hur som helst, ha en underbar lördag så återkommer jag med bilder så fort jag kan! :)
XoXo/Cecilia




Inga kommentarer: