lördag 23 april 2011

En påsk-update

Hej på er!
Nu är vi mitt i påsken men med tanke på att Kelly inte har varit hemma hos mig i helgen har jag inte sett någon större anledning att pynta och fixa här hemma. En annan bidragande orsak kan förstås vara att jag knappt varit hemma på hela påsken... *s*
Nåja, Jag har faktiskt köpt lite påskliljor och en tête a tête som jag satt ut på balkongen så liiite mer påskigt än vanligt har jag ju haft det! ;)
Hade Kelly varit hemma hade jag dock gått all in på pyntet och fyllt min lägenhet med alla möjliga och omöjliga prylar. Jag älskar nämligen högtider! :D




Har jobbat två dagar i rad och nu ska det bli jäkligt skönt med lite sovmorgon för en gångs skull! Ska inte röra en muskel före klockan tio, I assure you! *s*

Har spenderat denna eftermiddag hos päronen med massa sol, påskmiddag, skogspromenad och mys. Saknade mina fina hjärtan men kommer mysa ikapp med dom båda i morgon! <3

Nu ikväll skulle jag haft en dejt med fina Martina men klockan gick för fort och min hjärna fungerar inte riktigt som den ska just nu. Jag behöver nog bara sova... *tss*
Nu hade jag planerat att sätta mig och föra över bilder från kameran och lägga upp en hel del åt er här på bloggen men vad tror ni händer?! Kameran blir plötsligt akut urladdad och dör och jag kan inte göra ett dugg. Frustration deluxe! *morrar*

Pratade med min mamma häromdagen och beklagade mig lite över att jag aldrig har tid att skriva i bloggen längre varpå hon säger att det inte är så konstigt eftersom jag har skaffat mig ett liv istället! Haha!
Jag ser det väl inte riktigt på det sättet eftersom jag haft ett fartfyllt liv hela tiden och ändå kunnat kombinera med bloggandet. Nu är det dock lite mer som ska få plats i mitt liv och då måste man prioritera.
Praktiken tar väldigt mycket tid och energi och om kvällarna är jag både trött och har en del förberedelseuppgifter att fixa med samtidigt som att jag ska ha tid för både Kim och vänner. Ja... Det är inte så konstigt att bloggen blir lite lidande då. *s*

Jag hoppas ni alla har haft en underbar påsk hittills!
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: