tisdag 26 april 2011

Hjärntrassel och strålande solsken

Hej på er!
Jag har precis lämnat av Kelly på dagis och ska alldeles strax gå in och väcka Kim. Vi har några lediga timmar tillsammans så vi ska åka ut till Oknö och steka i solen lite. :)

Kelly var på strålande humör idag och tyckte det var kul att få komma bort till sina kompisar på Solhem! Hon har ju varit ledig i nästan en vecka nu och då behövs lite stimulans från andra barn tyckte jag.
Hämtar henne efter mellanmålet i eftermiddag och då har jag lovat henne att vi ska ut och leka lite i solen. :)

Jag har mycket i huvudet just idag känner jag. Vad man vill och vad man kan är två helt skilda saker och ibland är det faktiskt så att man inte kan göra allt man vill. Det är så många saker som spelar roll och egentligen är det inte något att tänka på över huvudtaget just nu.
Det finns många saker jag inte förstår heller, men den enda jag måste fokusera på är mig själv. Jag kan inte avgöra vad som är rätt och fel för andra än mig själv och jag vet precis vart jag står...

Nåja, idag ska bli en härlig dag, bara humöret tar sig ända upp till toppen! :)
Ut och njut av solen, det kan vi alla behöva!
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: