söndag 24 april 2011

Min vackraste

Lycka! Idag kommer den vackraste flickan på jorden hem till mig igen!
Vi ska hitta på massor av bus och mysiga saker hela den här veckan, det är så ett som är säkert!

Hon har blivit så himla stor också ju. Blir nästan rädd över hur fort det går... Snart är hon vuxen och småbarnsåren kommer aldrig tillbaka. Usch!

När jag och Nathalie gick med Kelly på stan i Kalmar för någon vecka sen åkte vi rulltrappa upp till en övervåning där det finns toaletter. Kelly var lite otålig och jag sa att vi bara skulle på toaletten innan vi gjorde något annat.
- Gå ni på toaletten, säger hon då, jag går in här så länge! säger hon och traskar med bestämda steg in i Vila-butiken precis bredvid. Hahah!

Hon har börjat prata med sådan dialekt också och jag vet inte riktigt vart den kommer ifrån!
"Kan vi inte gå och leeeaka på leeeakplatsen mamma?"
"Jag blir rädd alltsååå!"
Charmigt låter det i alla fall... <3

Mammas lilla hjärta, vad skulle jag göra utan dig!? Tänk att jag missar så himla mycket... :'(


Inga kommentarer: