måndag 6 juni 2011

Nationaldagen!

Japp, nu har det redan gått halva året och idag är det Sveriges nationaldag! :)
Vi brukar fira genom att gå till Hembygdsparken och kolla läget men idag glömde jag helt bort det... Vi firar med skogspromenad och glass på Nynässerveringen istället. Låter mycket mysigare i mina öron. :)

Kim har åkt till Kalmar och ska jobba kväll så jag och Kelly får sysselsätta oss själva.
Jag har förresten en jäkla massa bilder att föra över från min kamera och ladda upp på bloggen, tänkte fixa med det ikväll så då får ni massor att titta på! :)

Nu i veckan kommer troligen mitt bredband försvinna och det känns skittråkigt... Jag har inte kommit ihåg att beställa ett sånt där paket från Telia som man blir tvungen att göra nu när Mönsterås bostäder har bytt system och installerat fibernät i alla lägenheter. Bra men jobbigt för oss som oftast inte har hjärnan på rätta stället... *tss*
Nåja, de är något sena så jag hinner nog gå in och fixa med det ikväll... :)

Dags att sticka ut bland rådjur, fästingar och andra småkryp i skogen! Ha en underbar nationaldag alla!
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: