söndag 25 september 2011

Tillbaka till vardagen!

Jag ville bara meddela att jag numera har återvänt hem till Sverige igen efter en helt underbar vecka i Turkiet med Kim. <3
Hur jag har haft det? Jo tack, det har varit... helt okej.
Vi har haft det varmt, soligt, ingen stress, inga klockor någonstans, sovmorgnar nästan varje dag, äventyr, shopping, mat, drinkar, mat, drinkar och... nämnde jag mat?
Vi tog tonvis med bilder och överlevde överraskande nog både flygresorna och slapp undan den fruktade turistmagen.
En och en halv dag av sju var det regn, och inte vilket regn som helst. Det var helt galet, åskade och öste ner i sådana mängder att vi bokstavligt talat höll på att regna bort. Ägarna till många källaraffärer hade haft vatten upp till knäna och ja, vi kan väl med rätta kalla det för monsunregn? *s*

Nej, jag ska faktiskt vara helt ärlig. Det har varit en fantastisk, oförglömlig vecka och jag längtar redan utomlands igen. :)
Bilderna håller nu på att laddas över till datorn och jag ska se om jag lyckas ladda upp en och annan liten filmsnutt ifrån Turklandet åt er nu ikväll. Om inte annat får ni hålla er tills jag orkar lägga upp alla bilder istället. ;)
Hoppas ni haft det kallt och jäkligt här hemma!
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: