måndag 3 oktober 2011

Lite lycka i vardagen

Idag bläddrade jag igenom Netto-bladet och utropade ett förtjust "ooo" när jag såg alla fina grejer de erbjuder den här veckan! Därför bestämde jag mig för att gå dit och köpa på mig så mycket jag bara kunde (åtminstone de grejer jag ville ha).

Efter att ha tagit farväl av Kim som åkte till jobbet framåt ett, gav jag mig ut på en lång, snabb och svettig (ja, för gud så varmt det var idag!) promenad runt hela Mönsterås. En och en halv timme senare svängde jag lite oskyldigt förbi mitt mål och shoppade loss :

Nya, enormt tjusiga kuddfodral till soffkuddarna...
Dessa fantastiskt söta skålar med lock. Eller ska man kalla dem burkar?!
Och eftersom jag älskar att baka och äta cupcakes tyckte jag det här var en bra investering till mig själv. :)

Shopping när den är som bäst - och så får man lite lycka på köpet! :)

Nu är det dags för vattengympa och tjejkväll så jag önskar er en mysig måndagkväll!
XoXo/Cecilia

Inga kommentarer: