torsdag 10 november 2011

Inte min grej...

Jag är vaken, allt annat än pigg men jag är åtminstone i skolan nu för en hel dags pluggande med min gruppmedlem Camilla. Vi är ute i god tid inför en läroboksgranskning som egentligen ska vara inskickad först nästa fredag. Men eftersom vi båda ska göra omtenta på lördagen därefter så ville vi vara klara så vi har hela nästa vecka på oss att plugga. Smart va? ;)

Jag satt och räknade algebra igår och kände paniken komma krypande. Jag fattar verkligen inte varför vi ska kunna avancerad matte när vi bara ska undervisa en hög småungar i matte. Jag förstår det verkligen inte, och då blir det såklart inte lättare att förstå heller... Nej, matte är verkligen inte min grej...

Samtidigt ska vi börja flyttpacka och få i ordning inför flytten eftersom vi ska vara ute ur vår lägenhet om bara tre veckor. Ja, just nu är det lite för mycket för min hjärna och jag vet inte hur jag ska kunna sålla ut informationen och vilken ände jag ska börja i. Jag orkar bara inte just nu...

Men, jag tänker kämpa på för att klara alla mattetentorna. Klarade jag kemin efter en veckas pluggande så ska jag nog klara det här också!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Klart du gör gäller bara att tro på sig själv och du KAN, jag tror på dig :)

Cezeline sa...

Tack söta du, du anar inte vad dina uppmuntrande kommentarer betyder! :) <3