måndag 21 november 2011

Vägskäl i livet

Jag funderar mycket just nu. Funderar på vart jag varit om jag valt den andra vägen i de otaliga vägkorsningar jag har kommit till i livet. Jag kanske inte hade haft Kelly? Kanske inte ens bott kvar i hålan. Jag kanske inte hade haft mina fina vänner. Kanske aldrig träffat Kim...!
Även om en del val har varit jobbiga just då så är jag väldigt glad att jag valt som jag gjort. Att jag har valt rätt. Därigenom har jag ju kommit ända hit och blivit den jag är. Jag är nöjd med mitt liv. Hur skulle jag inte kunna vara det?

Min hjärna fylls av jobbigt trassel ibland och jag börjar tänka på livet. Fundera på såna här saker... Men jag kommer alltid fram till samma slutsats; jag är lycklig för den jag är och för allt jag har. Jag skulle inte vilja byta tillvaro med någon annan. Jag mår bra. <3 Med de orden önskar jag alla en härlig måndag! Jag ska spendera några timmar i skolan och sedan blir det fika och mys med familjen hemma hos söta Linda.
Puss & kram

Inga kommentarer: