tisdag 3 januari 2012

Mitt 2011

Jag håller tummarna för oss alla att 2012 kommer bli ett perfekt år på alla sätt och vis!
År 2011 var visserligen väldigt bra och händelserikt men innehöll även en hel del omvälvande förändringar för både mig och andra i min närhet.
  • Jag träffade Kim på nyårsaftonen mellan 2010/2011. (I söndags firade vi 1 år tillsammans, räknat från den dagen vi kände att vi hade något att bygga på)
  • Jag fick följa med Kim på deras firmafest på Kosta Boda Art Hotel.
  • Vi har haft endagsutflykter till alla möjliga mysiga sommarställen, både med och utan Kelly.
  • Jag har fått åka båt för första gången på många år och vi gjorde många båtutflykter i sommar! :)
  • Vi har varit på Kolmården.
  • Vi åkte till Barnens gård för första gången och älskade det!
  • Det har blivit en del galna fester med mina fina vänner.
  • Jag fick åka utomlands för första gången i hela mitt liv - Kim tog med mig till Turkiet.
  • Vi flyttade till vår underbara lägenhet.

Ja, det och mycket annat beskriver mitt 2011 och jag kan ärligt säga att jag ser fram emot det nya året! Jag tänker fylla min tomma bok med många fina minnen. <3

Inga kommentarer: