onsdag 8 februari 2012

En viking till lunch

Frukostdax! Det är verkligen gott och man håller sig mätt så mycket längre om man äter en ordentlig frukost. :)

Jag har köpt och börjat knapra på rosenrot-tabletter för att få mer ork och energi. Det ska hjälpa den mentala balansen att komma i ordning för att undvika onödig trötthet, irritation och sånt där. Jag har verkligen känt att det behövs. Än så länge vet jag inte om jag känner någon skillnad, jag har bara ätit dom i en vecka ungefär och ska fortsätta i någon månad till för att se om det gör någon verkan. Man kan inte göra mer än att försöka. ;)

Nu måste jag sätta mig och skriva klart arbetsbladet om vikingar. Det ska vara inskickat till lunch och jag känner att jag är ute i lite dålig tid så att säga... Men jag har ju suttit i två dagar och skrivit ner viktigheter ur läroplaner och sådär så det ska nog gå finfint. :)

Ha en härlig onsdag!

Inga kommentarer: